Tvoříme CRM systémy na míru
iQuest se stal vývojářskou i analytickou oporou mnoha úspěšných obchodních týmů a sales managerů.
CRM systém pro nás není pouhou databází zákazníků a komunikace s nimi. Snažíme se jednotlivým obchodníkům pomoci ke skutečné znalosti klienta, a to ať už pomocí integrace na vnitřní systémy podniku a analýzou stávajících dat (minulé chování klienta), tak pomocí umělé inteligence, kdy můžeme vyvodit doporučení obchodníkovi např. na základě minulých informací o ostatních klientech.
Tak, jak se v iQuestu snažíme starat osobně o naše klienty, tak vyvíjíme softwarové nástroje pro podporu spokojenosti i jejich zákazníků.
- Rozpoznání cílových skupin klientů.
- Řízení příležitostí (opportunity management).
- Datová podpora při prvotním i opakovaném oslovování klienta (na základě charakteru klienta).
- Evidence komunikace s klientem, úkolů a příležitostí z toho plynoucích.
- Podpora obchodních jednání dle aktuálních obchodních akcí, nabídek a možnostech pro konkrétního klienta.
- Bezprostřední realizace objednávek pomocí integrace na vnitřní systémy podniku.
- Detailní kategorizace klientů.
- Datová podpora při tvorbě marketingové a obchodní strategie.
- Integrace na business intelligence systémy pro tvorbu rozsáhlých analýz chování klientů.
- Zajištění efektivní komunikace v rámci sales týmů a vedením společnosti.
- Uchování historie klienta.
- Webové a mobilní rozhraní pro firemní uživatele dle konkrétních oprávnění.
- Editační rozhraní pro správu obsahu specifická pro jednotlivá oddělení či organizační složky.
- Administrační rozhraní.
- Extranet: Sdílení konkrétních informací mimo firmu.